Vyjednávání se zájemcem
Vyjednávání se zájemcem, smlouva, individuální plánování
Zájemce získá informace telefonicky, písemně,
e-mailem, prostřednictvím webových stránek nebo ústně. Na osobní návštěvě
(schůzka s vedoucím služby a sociálním pracovníkem) má zájemce možnost
shlédnout službu osobně, je-li schůzka sjednána v prostorách služby. Dále
je seznámen s běžným režimem dne uživatelů a se základními pravidly služby. Pracovník
mu poskytne a dojedná zbylé upřesněné informace o službě způsobem, aby se
zájemce mohl rozhodnout, zda by chtěl/nechtěl využít službu. Pracovník předá
zájemci informace k písemné žádosti o poskytnutí sociální služby denního
stacionáře. Po jejím vyplnění a doručení je zájemce evidovaný v seznamu
žadatelů.
Smlouva
Smlouva je vyhotovena ve 2(3) stejnopisech, z nichž každý má platnost originálu. Jedno vyhotovení si ponechává uživatel, druhé opatrovník a třetí je pro poskytovatele.
Individuální plánování
Služba a naplňování potřeb klienta probíhá na základě sestaveného Individuálního plánu. Každému klientovi je určen klíčový pracovník, který s ním je v nejužším kontaktu, společně plánují průběh poskytování sociální služby. Je průvodcem sociální službou i důvěrníkem. Klient má právo vyjádřit svůj souhlas nebo nesouhlas s volbou klíčového pracovníka, případně má možnost samostatného výběru klíčového pracovníka.
Součástí individuálního plánování je práce s riziky a možností, jak rizikům předcházet.